Menu Close

Share

Oke, je bent één verhaal met jouw verhaal. Je weet wat jouw toegevoegde waarde is en ook voor welke specifieke groep(en) je die toegevoegde waarde bent.

Het is tijd om aan de slag te gaan. Laat je zien!

 

Storytelling is altijd eerlijk en met emotie. Als je authentiek bent en met gevoel jouw verhaal vertelt, ben je geloofwaardig. Je raakt mensen op emotioneel niveau. Het is echt, het is oprecht en schept vertrouwen. Laat zien wat je bezighoudt, gewoon vanuit je hart met passie en liefde voor wat je doet. Dat is verbinden. Niet B2B, B2C maar H2H, van mens tot mens.

z

In een wereld waarin we overspoeld worden door keuzes, is het verhaal vaak doorslaggevend bij de keuze met wie we zaken willen doen.”
uit – De kracht van Storytelling –

Hoe kan ik je helpen?

Stel je bent een ondernemer en je werkt uitsluitend met de beste kwaliteit verse producten of stel je bent zzp-er en je wilt mensen bereiken want je wilt met jouw dienst een zo groot mogelijke bijdrage leveren aan een betere wereld. Je verhaal is scherp, je weet wie je kunt helpen maar hoe ga je nu daadwerkelijk het contact aan? Dat kan bijvoorbeeld door:

  • een mindmap te maken van de interesses van jouw doelgroep (denk vrij; wegstrepen kan altijd nog)
  • de rode lijn te op te schrijven van onderwerpen die overlappen met de interesses van jouw doelgroep en van waarmee jij kunt helpen
  • een content kalender te vullen voor minimaal de komende drie maanden; wanneer heb je aanbiedingen, post je over jouw drive, geef je tips & tricks en via welke social media
  • content te schrijven met passie, deze te publiceren en te reageren op comments

f

h

You were not put on this earth to be the same as everyone else and fit a mould. You were put on this earth to share your unique gifts & talents, create your masterpiece and shine.”
 – Joe Duncan | BEFORE5AM 

Naar de kern, ga in je kracht staan.
Wat wil je bereiken?

Voel het vuur, de energie, de flow.
Welk probleem los jij op?

Neem actie, laat je zien, wordt
gevonden en maak verbinding.