Menu Close

Glow

Jij hebt of bent dé oplossing voor een probleem van jouw doelgroep. Je kent je kracht. Jouw verhaal staat en heeft stevige wortels. Je weet hoe je kunt helpen. Jij kunt je doelgroep ontzorgen met jouw specifieke product of dienst. Hoe mooi is dat!

Schrijf je zelf of wil je dat ik het voor je doe?

 

Maar wie is jouw doelgroep? Heb je een specifieke doelgroep in kaart gebracht? Hoe zorg je dat je gevonden wordt? En dan, hoe kunnen zij zich met jou verbinden? Door al deze onderwerpen samen onder de loep te nemen weet je wat nodig is om je onderneming nog beter te profileren.

Own who you are.”
Wat betekent dit voor jou? 

a

Hoe kan ik je helpen?

Stel je bent een ondernemer en je werkt uitsluitend met de beste kwaliteit verse producten. De klanten die al in je winkel komen, weten dat wel. Zij komen niet voor niets, zij zijn je fans. Maar wilt meer. Hoe kun je de behoefte van meer mensen vervullen? Dat kan bijvoorbeeld door:

  • een andere doelgroep aan te boren
  • andere ‘taal’ te spreken in woord en beeld
  • zichtbaar te zijn via een ander social media kanaal
  • een specifiek product te aanbieden waarmee je voorziet in een bepaalde behoefte van de hoge kwaliteit waar jij voor staat
Stel je bent zzp-er en je wilt mensen bereiken. Je bent goed in wat je doet maar hoe kun je jouw doelgroep helpen? Denk na over:
  • communiceer ik via de juiste kanalen
  • klopt wat ik schrijf met wat ik laat zien, is het duidelijk genoeg
  • wat maakt mij anders dan anderen in mijn branche
  • hoe ga ik het verschil maken voor mijn doelgroep

h

I think it’s beautiful the way you sparkle when you talk about the things you love.”
 – Atticus 

Naar de kern, ga in je kracht staan.
Wat wil je bereiken?

Voel het vuur, de energie, de flow.
Welk probleem los jij op?

Neem actie, laat je zien, wordt
gevonden en maak verbinding.